טקסט הודעת פורום
| 10/2/2006 1:06:00 PM |
|
נושא: fuji sunfire תאריך: 10/2/2006 1:06:00 PM
מחבר/ת: etan gold
שלום, הציעו לי fuji sunfire ,מישהו מכיר יכול להמליץ? מה מחיר טוב לאופניים שנצאות חצי שנה בשימוש? הגובה שלי 1.86 מ האם שילדה של 20.5 מספיקה ?
תודה רבה איתן 0506777482
|
חזרה לפורום |
|
|