הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2006 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סאיט עם תוכן  Hi from Mongolia
נושא: Hi from Mongolia תאריך: 10/2/2006 1:44:00 PM
מחבר/ת: אייל סאיט

I am now in Mongolia
It´s seeing that you still compeat.
I am now two month, hich hiking, sincs I dont have my bike with me.

Shana tova Le kullam
Eyal Saiet


חזרה לפורום