טקסט הודעת פורום
| 10/2/2006 1:44:00 PM |
|
נושא: Hi from Mongolia תאריך: 10/2/2006 1:44:00 PM
מחבר/ת: אייל סאיט
I am now in Mongolia It´s seeing that you still compeat. I am now two month, hich hiking, sincs I dont have my bike with me.
Shana tova Le kullam Eyal Saiet
|
חזרה לפורום |
|
|