טקסט הודעת פורום
| 10/2/2006 2:26:00 PM |
|
נושא: אני תאריך: 10/2/2006 2:26:00 PM
מחבר/ת: יפתח ויסברג
אני ממליץ על הדגם בחום מכלולים מצוינים בכדי שהאופניים יהיו ברמה ממש טובה שווה לגרד עוד 200 ש"ח וביום הקנייה לשדרג את הבולם הקדמי לבולם אויר משהו בסגנון פיילוט או דיוק
|
חזרה לפורום |
|
|