נושא: כיוון בולמים תאריך: 10/2/2006 8:34:00 PM
מחבר/ת: דור רוזלי
שלום לכולם! אני רוכב על haro xls r5 בולם אחורי - rockshox bar בולם קידמי - manitou black super air 120 mm
רציתי לדעת כיצד מומלץ לכוון אותם מבחינת לחץ אוויר וריבאונד (אני רוכב קרוס רוב הזמן ומדי פעם גם דרופים לא יותר ממטר).
תודה רבה, דור.
|