נושא: רוכב חיפאי -מחפש שותפים תאריך: 10/2/2006 9:49:00 PM
מחבר/ת: yehoda poraty
הי שמע אנירוכב לרוב בחמישי בלילה באלון הגליל ושישי ו/או שבת באיזור אשמח להצטרף
רוכב על שווין ש"מ (כרגע מחלים מפציעה ) אבל האדרנלין זורם כל פעם שאני שומע רואה או מדבר על אופניים אין לי בעיה של רכיבה ארוכה באיזור גח"ט ונשוחח יש לך מייל שלי למעלה ;)
|