טקסט הודעת פורום
10/3/2006 1:01:00 AM
asaf hafi
אין שום בעייה
נושא:
אין שום בעייה
תאריך:
10/3/2006 1:01:00 AM
מחבר/ת:
asaf hafi
שלח לי מייל ונתחיל לדבר לאן רוכבים ומתי ..
בנוסף לא כתבת בן כמה אתה ..
חזרה לפורום