הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2006 11:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי רימון עם תוכן  היי אייל
נושא: היי אייל תאריך: 10/3/2006 11:36:00 AM
מחבר/ת: אורי רימון

אני רואה שאתה מבלה לא רע... לא נראה לי שאתה זקוק לאופניים.

שנה טובה!


חזרה לפורום