טקסט הודעת פורום
10/3/2006 11:36:00 AM
אורי רימון
היי אייל
נושא:
היי אייל
תאריך:
10/3/2006 11:36:00 AM
מחבר/ת:
אורי רימון
אני רואה שאתה מבלה לא רע... לא נראה לי שאתה זקוק לאופניים.
שנה טובה!
חזרה לפורום