הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2006 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מצמן חיפה עם תוכן  RST קשיח
נושא: RST קשיח תאריך: 10/3/2006 1:02:00 PM
מחבר/ת: מצמן חיפה

יבגני שלום!

יש אפשרות לרכך את הבולם באמצעות הוצאת אלסטומר...
גש לחנות בה רכשת את האופניים ובקש את עזרת המכונאי

יום טוב

מצמן חיפה


חזרה לפורום