טקסט הודעת פורום
10/3/2006 1:02:00 PM
מצמן חיפה
RST קשיח
נושא:
RST קשיח
תאריך:
10/3/2006 1:02:00 PM
מחבר/ת:
מצמן חיפה
יבגני שלום!
יש אפשרות לרכך את הבולם באמצעות הוצאת אלסטומר...
גש לחנות בה רכשת את האופניים ובקש את עזרת המכונאי
יום טוב
מצמן חיפה
חזרה לפורום