טקסט הודעת פורום
| 10/3/2006 3:20:00 PM |
|
נושא: תיקוני צבע תאריך: 10/3/2006 3:20:00 PM
מחבר/ת: רועי קרוס קאנטרי
האם מישהו ביצע פעם תיקוני צבע לאופניו? כלומר למלא שריטות או קילופי צבע שנגרמו כתוצאה מנפילות וכדומה. כיצד עושים זאת נכון ויפה?
תודה על העזרה.
|
חזרה לפורום |
|
|