הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2006 4:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן עם תוכן  ניגנבו אופניי HARDY 1
נושא: ניגנבו אופניי HARDY 1 תאריך: 10/3/2006 4:17:00 PM
מחבר/ת: מתן

שלום לכולם
אתמול ניגנבו לי אופניי HARDY 1 מהבננה ביץ בתל אביב
אם במיקרה מישהו ניתקל, שומע כל דבר בקשר לאופניים כאילו
אני אשמח אם יידע אותי
תודה רבה
מתן 0545208800


חזרה לפורום