טקסט הודעת פורום
| 10/3/2006 4:17:00 PM |
|
נושא: ניגנבו אופניי HARDY 1 תאריך: 10/3/2006 4:17:00 PM
מחבר/ת: מתן
שלום לכולם אתמול ניגנבו לי אופניי HARDY 1 מהבננה ביץ בתל אביב אם במיקרה מישהו ניתקל, שומע כל דבר בקשר לאופניים כאילו אני אשמח אם יידע אותי תודה רבה מתן 0545208800
|
חזרה לפורום |
|
|