נושא: עזרה עם rebound ו - compression תאריך: 10/3/2006 10:30:00 PM
מחבר/ת: איליה כץ
שלום לכולם,
יש לי בולם fox talas RLC. יש בו אפשרות לכוון את ה - rebound וה - compression (יש עוד דברים שאפשר לכוון בו, אבל איתם כבר הסתדרתי). השאלה שלי אם באמת משנים את שני הדברים הללו מרכיבה לרכיבה או שאני מכוון אותם פעם אחת ושוכח (לתמיד).
תודה, איליה
|