טקסט הודעת פורום
| 10/3/2006 10:40:00 PM |
|
נושא: יש לך כבר שותף לעתיד תאריך: 10/3/2006 10:40:00 PM
מחבר/ת: עידן מלכה
בקיצור אני בתהליכי קניה של שווין ש"מ רוקט קומפ 2006 אני מהקריות ובכייף אפשר לצאת לרכיבות .... אני כרגע רוכב לבד על ז"ק של מרין . דרך אגב מה אתה אומר על השווין?
|
חזרה לפורום |
|
|