הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2006 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ohad zim עם תוכן  ביגוד רכיבה למה??
נושא: ביגוד רכיבה למה?? תאריך: 10/4/2006 11:17:00 PM
מחבר/ת: ohad zim

האם משהו יכול להסביר מדוע צריך להשקיע כסף ואפילו רב עבור ביגוד האם יש בכך משהו מיוחד הכרחי?


חזרה לפורום