טקסט הודעת פורום
10/4/2006 11:17:00 PM
ohad zim
ביגוד רכיבה למה??
נושא:
ביגוד רכיבה למה??
תאריך:
10/4/2006 11:17:00 PM
מחבר/ת:
ohad zim
האם משהו יכול להסביר מדוע צריך להשקיע כסף ואפילו רב עבור ביגוד האם יש בכך משהו מיוחד הכרחי?
חזרה לפורום