נושא: שאלה בקשר להרכבת בולם תאריך: 10/4/2006 11:20:00 PM
מחבר/ת: ע
שלום אני דיי חדש בתחום הרכיבה (אני רוכב חודש וחצי) ואני רוכב שטח וכביש וקניתי אופניים לא משהו מרידה קלארי 510 2006 אני נתקלתי בבעיות בגלל שאין לי בולם אחורי אני רוצה לדעת אם אפשר לקנות רק בולם ולהרכיב על אופניי זנב קשיח
|