נושא: קנדה קארמה VS מקסיס לארסן TT תאריך: 10/5/2006 2:07:00 AM
מחבר/ת: אייל נ
אני מתלבט בין השניים. אני צריך עזרה בהבדלים בניהם מבחינת - אחיזה, מהירות גילגול, משקלים, בלאי של הצמיגים. אשמח על כל תשובה של רוכבים שרכבו עם אחד מהצמיגים - מה טוב, ומה החסרונות לדעתם בצמיגים. מדובר בגרסאות הקוולאר של צמיגים אלה. :confused: :confused: :confused:
|