טקסט הודעת פורום
| 10/5/2006 12:23:00 PM |
|
נושא: ביגוד תאריך: 10/5/2006 12:23:00 PM
מחבר/ת: dan rub
אם מדברים אך ורק על ביגוד: חולצה צבעונית עם לוגוים גדולים-כדי שתרגיש שאתה רציני ולא סתם מכנסי רכיבה צמודים-יש אנשים שנשבעים שזה נוח, אני ספציפית מסתדר מעולה עם מכנסיים קצרים
;)
|
חזרה לפורום |
|
|