נושא: ביגוד: תאריך: 10/5/2006 12:37:00 PM
מחבר/ת: אסף
הרעיון הכללי בחולצת רכיבה זה סוג האריג, כזה שמנדף זיעה מהגוף באופן יעיל, אריג מאוורר, אשר מותיר אותך יבש ולא דביק. הרעיון במכנס רכיבה, זה ריפוד הישבן והאיזור הרגיש וכן הקטנת חיכוך במפשעה.
כל ה""רעיונות"" הנ"ל הכרחיים, לטעמי, לרכיבה שהיא, בוא נגיד, ארוכה (שעתיים ויותר) ו/או מקצועית. לרכיבת פאן מזדמנת זה באמת יותר מידי, אם כי זה אף פעם לא מזיק.
אני אישית מעדיף מכנס רכיבה וחולצת טי פשוטה ונוחה, אך הכל תלוי בפורום ובמקום/סוג הרכיבה.
|