הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2006 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו עם תוכן  שאלה בקשר לבלמים
נושא: שאלה בקשר לבלמים תאריך: 10/5/2006 7:53:00 PM
מחבר/ת: עידו

אני מתעסק הרבה עם אופניים אבל אני לא מצליח לכוון את הבלמים שלי האם מישהו יכול להסביר לי איך עושים זאת
אלה לא מעצורי דיסק אלה מעצורים רגילים


חזרה לפורום