טקסט הודעת פורום
| 10/5/2006 7:53:00 PM |
|
נושא: שאלה בקשר לבלמים תאריך: 10/5/2006 7:53:00 PM
מחבר/ת: עידו
אני מתעסק הרבה עם אופניים אבל אני לא מצליח לכוון את הבלמים שלי האם מישהו יכול להסביר לי איך עושים זאת אלה לא מעצורי דיסק אלה מעצורים רגילים
|
חזרה לפורום |
|
|