הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2006 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן זריהו עם תוכן  מישהו יכול להסביר לי על הבולם שלי?
נושא: מישהו יכול להסביר לי על הבולם שלי? תאריך: 10/5/2006 8:15:00 PM
מחבר/ת: רונן זריהו

שלום , יש לי בולם מרזוקי exr pro והוא רך מידי
אני לא יודע אם זה בולם שמן או אויר וגם אני לא רואה שיש לו כיוונים.
אני שוקל 95 ק"ג ורוצה להקשיח את הבולם
איך עושים זאת??????


חזרה לפורום