טקסט הודעת פורום
| 10/5/2006 8:15:00 PM |
|
נושא: מישהו יכול להסביר לי על הבולם שלי? תאריך: 10/5/2006 8:15:00 PM
מחבר/ת: רונן זריהו
שלום , יש לי בולם מרזוקי exr pro והוא רך מידי אני לא יודע אם זה בולם שמן או אויר וגם אני לא רואה שיש לו כיוונים. אני שוקל 95 ק"ג ורוצה להקשיח את הבולם איך עושים זאת??????
|
חזרה לפורום |
|
|