טקסט הודעת פורום
10/6/2006 11:03:00 AM
מירב רוכבי תל אבי
אבקש חוות דעת על בולם Marzocchi SHIVER DC 03
נושא:
אבקש חוות דעת על בולם Marzocchi SHIVER DC 03
תאריך:
10/6/2006 11:03:00 AM
מחבר/ת:
מירב רוכבי תל אבי
אך היתנבגות הבולם תחת עומס .... אך הוא סופג דרופים....וכ´ו
תודה. :eek:
חזרה לפורום