הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2006 11:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מירב רוכבי תל אבי עם תוכן  אבקש חוות דעת על בולם Marzocchi SHIVER DC 03
נושא: אבקש חוות דעת על בולם Marzocchi SHIVER DC 03 תאריך: 10/6/2006 11:03:00 AM
מחבר/ת: מירב רוכבי תל אבי

אך היתנבגות הבולם תחת עומס .... אך הוא סופג דרופים....וכ´ו

תודה. :eek:


חזרה לפורום