הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2006 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen cohen עם תוכן  בלמי דיסק - למה לא לבלום בלי גלגל?
נושא: בלמי דיסק - למה לא לבלום בלי גלגל? תאריך: 10/6/2006 1:19:00 PM
מחבר/ת: chen cohen

מישהו יכול להסביר לי בבקשה מדוע אסור ללחוץ על ידית הברקס כאשר הגלגל מפורק?



חזרה לפורום