טקסט הודעת פורום
10/6/2006 1:19:00 PM
chen cohen
בלמי דיסק - למה לא לבלום בלי גלגל?
נושא:
בלמי דיסק - למה לא לבלום בלי גלגל?
תאריך:
10/6/2006 1:19:00 PM
מחבר/ת:
chen cohen
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מדוע אסור ללחוץ על ידית הברקס כאשר הגלגל מפורק?
חזרה לפורום