הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2006 3:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez kram עם תוכן  חוות דעת
נושא: חוות דעת תאריך: 10/6/2006 3:55:00 PM
מחבר/ת: erez kram

שלום אבקש חוות דעת לגבי הדגם של גארי פישר tassagara אופני זנב קשיח בסביבות 3500 ש"ח לאופני כניסה. רכבתי קצת מחוץ לחנות והם היו לי ממש נוחות. אהבתי את נעילת הבולם וגם את צורת הישיבה (אולי בשטח הם קצת שונות). רכבתי כביש לפני זה ואני רוצה לנסות להיכנס לשטח. אני רוכב שבילים וקצת סינגלים.


חזרה לפורום