טקסט הודעת פורום
10/6/2006 6:06:00 PM
דור דביר
Rocky Mountain
נושא:
Rocky Mountain
תאריך:
10/6/2006 6:06:00 PM
מחבר/ת:
דור דביר
היי!
אני רוצה לקנות אופני Rocky Mountain חשבתי על סידרה ETS למישהו יש המלצות או דברים שליליים?
תודה
חזרה לפורום