טקסט הודעת פורום
| 10/6/2006 6:10:00 PM |
|
נושא: נראה לי מוזר תאריך: 10/6/2006 6:10:00 PM
מחבר/ת: אלי אספן
מצאתי רק 2 קישורים של מפרט האופנים ב קוריאה
מצאתי את האתר הרישמי שלהם שגם בו אין כלום http://www.mountainbike.nl/ned/veltec
נראה לי סתם אופניים ובטח זה איזה דגם משנת 2004 - 2005
|
חזרה לפורום |
|
|