טקסט הודעת פורום
10/6/2006 6:32:00 PM
oded oded
מנשא לברלינגו
נושא:
מנשא לברלינגו
תאריך:
10/6/2006 6:32:00 PM
מחבר/ת:
oded oded
אם יש לך ברלינגו לא עדיף להכניס את האופניים לתוך הרכב?
אם אתה יכול זה הכי מומלץ
במקרה הגרוע , תוריד גלגל קידמי כל פעם
בהצלחה
עודד
חזרה לפורום