הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2006 6:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded oded עם תוכן  מנשא לברלינגו
נושא: מנשא לברלינגו תאריך: 10/6/2006 6:32:00 PM
מחבר/ת: oded oded

אם יש לך ברלינגו לא עדיף להכניס את האופניים לתוך הרכב?
אם אתה יכול זה הכי מומלץ
במקרה הגרוע , תוריד גלגל קידמי כל פעם
בהצלחה
עודד


חזרה לפורום