טקסט הודעת פורום
| 10/6/2006 9:24:00 PM |
|
נושא: EXR PRO תאריך: 10/6/2006 9:24:00 PM
מחבר/ת: גל מן
היה לי ניסיון, טוב מאוד, עם הבולם הנ"ל גרסת ה-105 מ"מ של שנת 2004 הוא באמת מעט רך אבל הדרך היחידה להקשיח אותו זה לשים סט קפיץ קשיח יותר, ישנם כיוונים אך הם לא משפיעים במידה רבה אלו כיוונים עדינים בלבד.
|
חזרה לפורום |
|
|