הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2006 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  EXR PRO
נושא: EXR PRO תאריך: 10/6/2006 9:24:00 PM
מחבר/ת: גל מן

היה לי ניסיון, טוב מאוד, עם הבולם הנ"ל גרסת ה-105 מ"מ של שנת 2004 הוא באמת מעט רך אבל הדרך היחידה להקשיח אותו זה לשים סט קפיץ קשיח יותר, ישנם כיוונים אך הם לא משפיעים במידה רבה אלו כיוונים עדינים בלבד.


חזרה לפורום