טקסט הודעת פורום
| 10/7/2006 9:59:00 AM |
|
נושא: בעקרון כן ! תאריך: 10/7/2006 9:59:00 AM
מחבר/ת: אור פז
כדי שהאגודל לא יתקע בשיפטר אני צריך: 1. לרכב ולהניח מיוזמתי את האצבעות על השיפטרים. 2. להתאמץ ולהידחק לכיוון הקרניים, ואז האחיזה מלאה בדוחק.
|
חזרה לפורום |
|
|