הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2006 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור פז עם תוכן  בעקרון כן !
נושא: בעקרון כן ! תאריך: 10/7/2006 9:59:00 AM
מחבר/ת: אור פז

כדי שהאגודל לא יתקע בשיפטר אני צריך:
1. לרכב ולהניח מיוזמתי את האצבעות על השיפטרים.
2. להתאמץ ולהידחק לכיוון הקרניים, ואז האחיזה מלאה בדוחק.



חזרה לפורום