טקסט הודעת פורום
| 10/7/2006 10:51:00 AM |
|
נושא: אני הייתי מחליף תאריך: 10/7/2006 10:51:00 AM
מחבר/ת: יותם ברניס
לי התעקם הגלגל הגדול (סלא שהיה גבוה מדי קפץ לי לשביל...).
החלפתי.
לא יקר, חדש ובלי תקלות לא צפויות.
קח בחשבון שהגלגל האמצעי הוא זה שנמצא בשימוש יותר מהשאר...
|
חזרה לפורום |
|
|