הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2006 10:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  אני הייתי מחליף
נושא: אני הייתי מחליף תאריך: 10/7/2006 10:51:00 AM
מחבר/ת: יותם ברניס

לי התעקם הגלגל הגדול (סלא שהיה גבוה מדי קפץ לי לשביל...).

החלפתי.

לא יקר, חדש ובלי תקלות לא צפויות.

קח בחשבון שהגלגל האמצעי הוא זה שנמצא בשימוש יותר מהשאר...


חזרה לפורום