הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2006 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  יש מבחן שכולל את הדגם במגזין "אופניים האחרון
נושא: יש מבחן שכולל את הדגם במגזין "אופניים האחרון תאריך: 10/7/2006 2:28:00 PM
מחבר/ת: יוס י

בסה"כ קיבלו מחמאות.(בהנחה שאתה מדבר על הדגם הבסיסי בסדרה)

מנסיון אישי שלי - דגם מאד מהנה במחיר מצחיק לש"מ.
נכון שהרכיבים ברמת כניסה (בערך מקביל למה שתקבל על TREK 4300 ז"ק), אבל התמורה למחיר שתשלם מעולה.
הבולמים פשוטים אבל המתלה עושה עבודה מצויינת.
תנוחת הרכיבה, לדעתי, מעולה. יש כאלה שלא יתחברו אבל זה ענין אישי. כדאי לבדוק.

בהצלחה.




חזרה לפורום