הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2006 8:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  למה להשקיע כ"כ הרבה ברכיבה עירונית רגועה?
נושא: למה להשקיע כ"כ הרבה ברכיבה עירונית רגועה? תאריך: 10/8/2006 8:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ברכיבה עירונית רגועה, חבל להשקיע 6000 שקלים! כל אופניים (כמעט) יתאימו. אולי לא כדאי לקנות ש"מ ב-600 שקלים בגלל בזבוז האנרגיה והבובינג אבל אופניים ב-300 שקלים גם יעשו את העבודה טוב....
אולי זו היתה הגזמה כלפי מטה, אבל אפשר למצוא אופני זנב קשיח מעולים, עם דיסקים ורכיבים מצויינים להתחלה גם ב-3000 ש"ח והם יהיו מעולים גם לכניסה לשטח, ובטח לעיר!

ואם מדברים על כושר - רכיבה עירונית סתם מבאסת. מדרכות, רמזורים, אנשים. בשביל כושר צריך רכיבה רצופה ככל האפשר ובמישור עירוני (רוב הערים די מישוריות) צריך הרבה קילומטרים פנויים בשביל זה!


חזרה לפורום