הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2006 8:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ש עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 10/8/2006 8:26:00 AM
מחבר/ת: דני ש

תודה,

למדתי וקיבלתי חומר למחשבה.

הדילמה שלי היא פונקציה של העובדה שאני רואה את עצמי ולפחות שני חברים יוצאים לרכיבת שטח (באר שבע מלאה שטחי רכיבה מעולים מסביבה), חוץ מהרכיבה העירונית האקראית (לעבודה וכו´).

ואז אצטער די מהר שלא רכשתי ש"מ, לא?

לש"מ כ"כ הרבה מינוּסים ברכיבה עירונית?

נאמר לי שהם כבדים, מסורבלים מעט וכו´. מהתרשמותי הקצרה על אופני ש"מ בנסיעה מלאת מדרכות/בורות/מהמורות בב"ש...אופני הש"מ היו תענוג (ב"ש היא המון בורות/מהמורות וחורים בכבישים).

מה אתם מציעים?

להית´

המון תודה על ההתייחסות

דני


חזרה לפורום