נושא: אז הנה עוד כמה נקודות תאריך: 10/8/2006 10:29:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דין שטח אינו כדין נסיעה עירונית. בנסיעה עירונית רגועה לא תמצא את עצמך רוכב בעמידה - לכן ש"מ בכל זאת נראה נוח מאוד. לעומת זאת, בשטח הסבירות (החכמה) היא שבתנאי הרכיבה הקשים יותר בכל מקרה לא תשב על הכסא ואז פתאום גם ז"ק נוח מאוד. אולי לא רובם, אבל לא מעט רוכבים יעדיפו ז"ק ממש איכותי על ש"מ באותו סכום גם ברכיבת שטח לא קלה.
גם אני, לאחר שרכבתי שטח-שטח על ז"ק (טרק 4500) במשך למעלה מ-4 שנים, עברתי לש"מ ספק לשם נוחות ספק לשם שיפור טכניקה. אז אולי גם אני "חוטא" בהעדפת ש"מ בגלל נוחות...
ואם כבר שאלת על דיסקים וכו´ אז יש גם דגמים עם דיסקים ובכלל יש עוד הרבה דגמים בסביבות ה 6000 ש"ח. לפי תיאורך, לא תגיע בקרוב למיצוי שלדה או רכיבים כך שכל אופניים שיהיו לך נוחים בסכום הזה יהיו קנייה טובה.
|