הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2006 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הערות (קטנות!!!) לאתר הרים
נושא: הערות (קטנות!!!) לאתר הרים תאריך: 10/8/2006 11:50:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הכי חשוב לומר: האתר מצויין :)
(וזה כי הכי חשוב לפרגן לפני הערות ;) )

הדבר הראשון - חוסר עיקביות - "פורום הרים" נקרא בקיצורים המהירים "פורום אופניים"

הדבר השני - מאז שהוסרו הקיצורים המהירים ה"מרחפים" בצד שמאל
(שבאמת היו מעצבנים) אין קישור מהיר ל"רוכב המתחיל" גם אם לוחצים על "פורומים" בכותרת הפורום ומגיעים לרשימת הפורומים הכללית, אין שם פורום לרוכב המתחיל. :confused:

בכל מקרה - יישר כח! :)


חזרה לפורום