נושא: תאימות תאריך: 10/8/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת: אריק פרידמן
אם לנאבה שלך יש מצד שמאל שישה חורים אז היא נאבה דיסק. לנאבה כזאת קוראים iso ורוטור סנטר לוק לא מתאים לה, מה שכן, לא חייבים רוטורים סנטר לוק ואפשר להשתמש גם ברוטור סטנדרטי. השאלה היא מה אתה מגדיר נאבה רגילה ?,תיאור יותר מפורט יכול לעזור בשאלה כזאת.
|