הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2006 10:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז גונן עם תוכן  גם אני מעט סובל מהגב
נושא: גם אני מעט סובל מהגב תאריך: 10/8/2006 10:31:00 PM
מחבר/ת: ארז גונן

מאז שהתחלתי.
היום כשהייתי בחנות וקניתי נעליים וקליטים , אמרו לי שאני רוכב עם הכיסא מעט גבוה מדי , וכך יוצא שאני מזיז את האגן בזמן הרכיבה כדי להגיע למקסימום הסיבוב.

נראה לי שהתנועה הזו של האגן , הוציאה את הגוף מאיזון , במקום שיהיה יציב ורק הרגליים עובדות.
אז..
תבדוק גם את גובה הכיסא , ותראה אם ברכיבה אתה עושה תנועות שיכולות לגרום לגב שלך לפעול בצורה שגורמת כאב.


חזרה לפורום