נושא: גם אני מעט סובל מהגב תאריך: 10/8/2006 10:31:00 PM
מחבר/ת: ארז גונן
מאז שהתחלתי. היום כשהייתי בחנות וקניתי נעליים וקליטים , אמרו לי שאני רוכב עם הכיסא מעט גבוה מדי , וכך יוצא שאני מזיז את האגן בזמן הרכיבה כדי להגיע למקסימום הסיבוב.
נראה לי שהתנועה הזו של האגן , הוציאה את הגוף מאיזון , במקום שיהיה יציב ורק הרגליים עובדות. אז.. תבדוק גם את גובה הכיסא , ותראה אם ברכיבה אתה עושה תנועות שיכולות לגרום לגב שלך לפעול בצורה שגורמת כאב.
|