נושא: מסת שריר תאריך: 10/8/2006 10:48:00 PM
מחבר/ת: ארז גונן
אתה צריך לזכור שמה שצורך אנרגיה (ושורף את הקלוריות) זה השריר. אסור לך לחשוב על ירידה במישקל , אלה על ירידה באחוזי שומן. אם הגוף שלך אוכל את השרירים שלך אז אולי אתה יורד במישקל אבל אתה נשאר עם אחוזי שומן גבוהים.
במיוחד כשאתה רוכב חשוב שתוכל טוב , ושלא תרעיב את הגוף. תבדוק גם היקפים וגם אחוזי שומן בנוסף למישקל. כי אם אתה מורעב אז אתה לא הופך ליותר רזה , אלה ליותר חלש , וכשתפסיק פעילות , אז בגלל שיהיה לך פחות מסת שריר , אז גם תעלה יותר מהר במישקל , כי לא יהיו שרירים שישרפו את מה שאתה אוכל.
|