טקסט הודעת פורום
| 10/8/2006 10:59:00 PM |
|
נושא: אני אוכל... תאריך: 10/8/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: ארז גונן
סנדוויץ´ לפני הרכיבה (פחממות לאנרגיה) חטיף אנרגיה בזמן הרכיבה (פחממות לאנרגיה) ביצים וקוטג´ אחרי הרכיבה(חלבונים לבניה של השריר)
זה נשמע היה לי הכי הגיוני ככה.
|
חזרה לפורום |
|
|