הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2006 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז גונן עם תוכן  אני אוכל...
נושא: אני אוכל... תאריך: 10/8/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: ארז גונן

סנדוויץ´ לפני הרכיבה (פחממות לאנרגיה)
חטיף אנרגיה בזמן הרכיבה (פחממות לאנרגיה)
ביצים וקוטג´ אחרי הרכיבה(חלבונים לבניה של השריר)

זה נשמע היה לי הכי הגיוני ככה.


חזרה לפורום