הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2006 9:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור דביר עם תוכן  ועוד משהו
נושא: ועוד משהו תאריך: 10/9/2006 9:13:00 AM
מחבר/ת: דור דביר

עשיתי לפני כמה ימים מדידת אחוזי שומן בגוף והתוצאות הראו שיש לי 8.1% שומן.
האם זה בסדר לרוכב אופניים?
אני לא יודע את מסת השרירים כי אני לא זוכר אותן
תודה וסליחה על ההטרדות


חזרה לפורום