טקסט הודעת פורום
| 10/9/2006 9:13:00 AM |
|
נושא: ועוד משהו תאריך: 10/9/2006 9:13:00 AM
מחבר/ת: דור דביר
עשיתי לפני כמה ימים מדידת אחוזי שומן בגוף והתוצאות הראו שיש לי 8.1% שומן. האם זה בסדר לרוכב אופניים? אני לא יודע את מסת השרירים כי אני לא זוכר אותן תודה וסליחה על ההטרדות
|
חזרה לפורום |
|
|