נושא: זה כן הרכיבה, הכל התחיל סביב הרכיבה... תאריך: 10/9/2006 12:56:00 PM
מחבר/ת: רפי ביטון
לדעתי עיקר העניין הוא הרכיבה, הורדת פחמימות ללא פעילות גופנית רצינית לא תסייע בהורדה במשקל, היקפים ואחוזי שומן. השאלה היא איך לעשות את זה נכון בלי לגרום נזק לגוף במהלך ואחרי הדיאטה :)
|