נושא: אופני כביש, עזרה! תאריך: 10/9/2006 2:55:00 PM
מחבר/ת: בני
אני חייב עזרה בנוגע לאופני כביש, אני רוכב כרגע אל אופני דנהיל ששיפרתי אותם לXC מטורפות... ואני נכון להיום מתחרה בטריאטלונים ברחבי הארץ. אני מחפש אופני כביש והבנתי שלמשל TREK מיוצרת בסין או תייאוון, ו מרידה אותו הבעיה... יתרה מזאת באופני כביש יש חשיבו גדולה למשקל השלדה, אשמח אם תסבירו לי או תתנו לי טיפים קטנים לדעת איזו ברקסים טובים ואילו שיפטרים טובים ואילו הילוכים טובים וכדו´... למשל בשטח יש XTR, XT, DEORE, ועוד... מה חופף אותם בכביש.. מבקש גם עזרה בנוגע לחברות חוץ מהמפוסמות בעולם אלא מה יענה לי על הצרכים! בתודה לכל מי שעונה לי....התקציב שלי ד"א עומד על 5000-5500, האם יש אופני כביש נחמדות לתקציב הזה!!!
|