הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2006 6:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior arbel עם תוכן   2005 2.0 5 GT i Drive
נושא: 2005 2.0 5 GT i Drive  תאריך: 10/9/2006 6:28:00 PM
מחבר/ת: lior arbel


שלום,
רציתי להתייעץ האם האופניים האלו טובות לאנשים גדולים (2 מטר, 105 ק"ג) הן מבחינת העמידות שלהן והן מבחינת נוחות רכיבה והמפרט שלהם.
אני רוכב טיולי שטח רגילים.
כמו כן אשמח לדעת מחיר ראלי לאופניים האלו.
ואם יש המלצות לגבי אופניים אחרות לגודל שלי אני אשמח לשמוע.
תודה רבה.
ליאור



חזרה לפורום