נושא: קודם כל - אופניים "טובים" ולא "טובות" תאריך: 10/9/2006 6:47:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אופניים זה זכר... לשאלתך - מדובר בדגם עמיד וקשיח. נקודת התורפה שלו היא ה- FLEX BONE, מין לוחית מתכת שמחברת בין המשולש הקדמי למשולש האחורי באיזור הקראנק ותפקידה לשמור על מרחק קבוע שלו. בדגמי 2005 היו ברגים קצת חלשים. הבעיה טופלה בדגמי 2006 ואם אתה חושש - היבואן מחליף את הברגים ללא עלות. אני רוכב על כאלה (דגם 3.0 משודרג לכיוון 2.0 - השילדה זהה). המשקל שלי ביום טוב ובעומס מלא (מיגון/מים/ציוד) כ- 90+ ק"ג. מנסיון - השלדה קשיחה, מערכת ה- I-DRIVE עושה עבודה טובה והמתלים מתפקדים מעולה (שלא לדבר על אמינות מוכחת) עם זאת, המדובר באופני AM, אשר מיועדים לפעילות בתנאי שטח קשים ולפיכך הם כבדים יותר מאופני XC ועם מהלך מתלים ארוך יותר. הן המשקל והן מהלך המתלים יוצרים אופניים שקשה יותר לטפס איתם עליות (ביחס לאופני XC. ביחס לאופניים בקטגוריה שלהם הם בהחלט מטפסים טוב). אני לא בטוח שההגדרה שלך ל"טיולי שטח רגילים" מחייבת אופניים מסוג זה. אני מבין שמדובר באופניים משומשים ולכן המחיר הריאלי תלוי בשימוש וברמת התחזוקה. חדשים (שנת 2005) עולים בחנות 8000.
|