טקסט הודעת פורום
| 10/9/2006 9:59:00 PM |
|
נושא: שאלה חשובה תאריך: 10/9/2006 9:59:00 PM
מחבר/ת: עידו ד
שלום יש לי שאלה על בלמים יש לי בלמי וי מתוצרת שימונו הבעיה שכל פעם שאני מנסה לכוון אותם שיערצו כמו שצריך נוצר מצב שגם שלא לוחצים על ידית הבלם הרפידות נוגעות בחישוק ואם אני מרחיק אותם שזה לא יקרה אז הבלם לא עוצר מה אפשר לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|