טקסט הודעת פורום
10/9/2006 10:42:00 PM
אופיר ב
k2 ATTACK 2
נושא:
k2 ATTACK 2
תאריך:
10/9/2006 10:42:00 PM
מחבר/ת:
אופיר ב
מי מכיר ?
יש להם שיכוך מלא ,
על מה ללכת ספשלייז ז"ק או k2
מהי רמת הסבל בנסיעה בשטח בזנב קשיח
186ס"מ
95ק"ג
חזרה לפורום