טקסט הודעת פורום
10/10/2006 2:06:00 AM
אלישיב מלמד
אופני הרים!!
נושא:
אופני הרים!!
תאריך:
10/10/2006 2:06:00 AM
מחבר/ת:
אלישיב מלמד
מה אתה נוסע על אופני כביש??? זה משעמם...תלך על אופני הרים הרבה יותר כייף..
חזרה לפורום