נושא: עדיף משקה תאריך: 10/10/2006 10:13:00 AM
מחבר/ת: רענן אלכסנדר
אהלן רפי, עדיף משקה, שיחזיר לגוף את כל מה שאיבדת, משקה עם מוליכים. זה ימנע פגיעה בשריר וההתאוששות תהיה מהירה יותר. אני ממליץ בחום על GU2O (בטעם מנגו - מעולה). אפשר למצוא בכל חנות אופניים או טריאתלון. תנסה גם את הג´ל של GU תוך כדי רכיבה.
|