נושא: בלמים תאריך: 10/10/2006 1:48:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger
היי עידו,
מכיוון שלא בדיוק הגדרת את הבעיה אנסה למנות מספר גורמים
- שתי הרפידות נוגעות החישוק וכל בזמן, יתכן שהכבל מתוח מדי, ניתן לכוון ע"י שחרור הכבל בבורג על הבלם או בשיחרור בורג מתיחה על ידית הבלם, לפעמים הוא כבר משוחרר עד הסוף אז יש לשחרר את הכבל מהבלם ולא הידית.
- רפידה אחת תמיד משפשפת ולא ניתן להגיע לסימטריות בין שתי הרפידות. בנקודות החיבור של הבולם יש בד"כ קפיץ עם בורג מתיחה, תנסה לכוון כך שאחרי לחיצה על הבלם שני הרפידות יחשרו למקומן במידה שווה.
- אם בסיבוב הגלגל הרפידות נוגות ומתרחקות אזי יש עיוות, שפיל, בחישוק.
קח את האופניים לכיוון גלגל, 50 ~30 ש"ח
בהצלחה אלי :)
|