נושא: מבקש עזרה בנושאי קסטות ומעבירים תאריך: 10/10/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת: Shai Haimovich
באופני השטח יש בעיה עם הקסטה. היא מחליקה במהלך הרגיל קדימה וכשהיא "תופסת" זה מלווה ברעש של מכה ומפסיקה להחליק. בהליכה קדימה, הקסטה משמיעה רעשי גרגור כאילו יש חול או מתכת שבורה. הקסטה הנוכחית היא 7 גלג"שים. המעביר accera. השיפטר שלי הוא של 7 הילוכים. 1) האם טיפול ניקוי ושימון יכול לפתור את הבעיה, או שצריך להחליף קסטה ? 2) בכמה גלג"שים יכול accera לטפל ? אני יודע מנסיון שלפחות 8. 3) האם ניתן לקמבן את השיפטר לטפל ביותר מ 7 גלג"שים גם תמורת חיווי שגוי בתצוגת השיפטר ?
באופני הכביש יש לי קסטת 9 גלג"שים ומעביר מיראז´ קצר. 4) האם המיראז´ יכול לטפל ב 10 גלג"שים ? 5) מה הגלג"ש הגדול ביותר בקסטה שניתן להעמיס על מיראז´ קצר ?
|