הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2006 7:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן פסקל עם תוכן  לי יש 8500
נושא: לי יש 8500 תאריך: 10/10/2006 7:41:00 PM
מחבר/ת: עידן פסקל

שמע הם אופניים תחרותיות מאוד והם ממש מעולות ואני הרכבתי אותם מחלקים שונים אבל עם חלקי XT הם יהיו מעולות בשבילך


חזרה לפורום