טקסט הודעת פורום
10/10/2006 7:41:00 PM
עידן פסקל
לי יש 8500
נושא:
לי יש 8500
תאריך:
10/10/2006 7:41:00 PM
מחבר/ת:
עידן פסקל
שמע הם אופניים תחרותיות מאוד והם ממש מעולות ואני הרכבתי אותם מחלקים שונים אבל עם חלקי XT הם יהיו מעולות בשבילך
חזרה לפורום