הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2006 8:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Nobel עם תוכן  שריר תפוס
נושא: שריר תפוס תאריך: 10/10/2006 8:12:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel

בעקרון התשובה לשאלותיך היא "כן".
שלוש שאלות קטנות: 1.כשאתה אומר לא בפעילות האם זה יותר
בערב\לילה?
2. האם זה אופייני ליום לאחר פעילות ואיזה
(חדר כושר-פרט)?
3. מה עוזר לך לשחרר את השריר?




חזרה לפורום