טקסט הודעת פורום
| 10/10/2006 8:12:00 PM |
|
נושא: שריר תפוס תאריך: 10/10/2006 8:12:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
בעקרון התשובה לשאלותיך היא "כן". שלוש שאלות קטנות: 1.כשאתה אומר לא בפעילות האם זה יותר בערב\לילה? 2. האם זה אופייני ליום לאחר פעילות ואיזה (חדר כושר-פרט)? 3. מה עוזר לך לשחרר את השריר?
|
חזרה לפורום |
|
|